2009. június 11., csütörtök

46.rész: Ralf...

-Na és ha nem baj,megérdezhetem hogy hány éves vagy? Nagyon kíváncsi voltam,szóval muszáj volt megkérdezni.
-25...-jelentette ki nemes egyszerűséggel.
-Huh...-döbbentem meg,de egyben sejtettem is.
-És a kisfiadat hogy hívják? -kérdezte Linda.
-Chrisnek hívják. -mondta Ralf.
-Ohh,nagyon kis vagány név,olyan mint ő. -mondta Linda. 
-Apa,apa! Éhes vagyok! Menjünk el a mekibeee..-nyújtotta el a kisfiú.
-Jól van,menjünk. -egyezett bele Ralf. Hát örülök hogy megismerhettelek benneteket. -mondta Ralf. 
-Mi is! -mondtuk egyszerre Lindával. 
-Sziasztok! Kisfiam ,köszönnni ki fog?
-Szijjjasztok! -köszönt Chris is,majd elmentek. 
-Asszem már nekünk is menni kéne. -mondta Linda.
-Jaja,szerintem is! Hát jó fej volt ez a Ralf,a kisfia meg egy tünemény:),Bárcsak nekem is lenne majd...-álmodoztam.
-Lesz is majd.
-Ja...kitől?? :S 
-Hát majd Tom-tól! :) -mosolygott Linda.
-Miiii?? Ez még viccnek is rossz! -böktem oldalba. 
-Hát te tudod! :):P -nyújtotta ki a nyelvét Linda,majd elindultunk egy irányba.
-És most hova menjünk még? -kérdezte Linda. 
-Nem is tudom...mondjuk vehetnénk még nekem egy pc-t. -mondtam.
-Jah,ez jó ötlet! :) -csatlakozott Linda,majd elindultunk egy nem messze lévő ékszer bolt felé. Bementünk,majd válaszottam egy kis egyszerű rózsaszín köveset,és mentünk is tovább. 
-De jól néz ki! -leste meg Linda.
-Jah,szerintem is,és ez sem volt drága. Na egy utcsó plázázás?-kacsintottam.
-Hm...benne vagyok,de aztán már tényleg menjünk haza,mert lerohad már a lábam. -nyafizott Linda.
-Jól van nyugi. Nekem is,de bőven elég ha Tomot csak a vacsinál látom. 
Bementünk a plázába szétnézni,de nem volt bent most semmi érdekes,és gyorsan meguntuk. Kb. 20 perc alatt körbejártuk,és mentünk is ki. 
-Hát ennek nem sok értelme volt most...-húztam a szám. 
-Nem,de legalébb telt az idő. -mondta Lin.
-Az igaz...Uh...már 7 óra...:-O Mindjárt vacsi...jajj neee! Nem akarok Tommal találkozni...-nyafogtam.
-Nyugi,majd csak kibírod valahogy. Felvesszük a ruhát,amit vettünk? -kacsintott Linda.
-Még szép! :) -mondtam,majd elindultunk vissza a hotel felé. 
Nemsok idő kellett,mire odaértünk,és mentünk is fel a szobánkba. Az ajtónál a srácokkal futottunk össze. 
***
-Sziasztok! -köszöntek mindd,csak Tom nem. Ő csak szomorkodott ott mögöttük.
-Jó sokáig oda voltatok.
-És? Baj? -néztem Billre.
-Jajj dehogy is! Nyugodtan. Jöttök vacsizni?
-Aham,5 perc és ott vagyunk. -mondta Linda,majd gyorsan elköszöntünk,és bementünk átöltözni.
***
-De fura volt most Tom! :S Nem is köszönt. -vázolta fel Linda.
-Jajj csak sajnáltatja magát,ne is törődj vele. Én is azt teszem. -mondtam.
-Jól van...na öltözzünk,és menjünk. 
-Milyen cipőt veszel fel? -kérdeztem.
-Én ehhez egy fekete tűsarkút.. -mondta Lin,majd felkapta a szoknyát,és a cipőt. 
-Na és te? -kérdezett vissza Linda.
-Én is tűsarkút amit vettem a múltkor. 
-Jaaa igen! Tudom. Az kemény..:P De csini... -mosizott.
Mikor készen lettünk,lesétáltunk a vacsihoz,a srácokhoz. 
Kishííján,csak a takarítónő nem nézett meg minket,mert hát ő nő,de a többi hímnemű...az összes...:D,de hát ez tetszett nekünk,nem hiába öltöztünk így. 
Mikor leértünk a vacsi helyszínére,már mindenki ott ült,csak Nicol nem...
-Jó estét! -köszöntünk illedelmesen,majd leültünk az asztalhoz. Én Tomra még mindíg haragudtam,ezért nem nagyon pillantottam rá 
,de azért nagyon éreztem magamon a tekintetét. Láttam rajta hogy tetszik neki az öltözékem,és még erre majd rá is teszek egy lapáttal.