2009. május 28., csütörtök

44.rész: Itt van...

-Szeva haver! -pacsiztak le vele.
-Na mizu? Hogy vagy? -kérdezte Georg.
-Nem jól,fáj a fejem,meg megtudtam hogy mit mondtam Mayának tegnap,és most megyek bocsánatot kérni..:S
Na pás. Majd jövök. -rohant el Tom,és bekopogott hozzánk,de csak Linda nyitott ajtót,nem tú kedvesen.
-Mit akarsz? 
-Neked is Szia!
-TE csak ne sziázz! Szóval? Mit akarsz? -kérdezte meg megint ugyan abban a hangnemben.
-Csak beszélni Mayával. -rontott be.
-Nem mondtam hogy bejöhetsz,és még ha Maya itt lenne,akkor sem jöhetnél be,mert biztos nem akarna látni.
-Mi az hogy nincs itt? Bill azt mondta hogy még alszik. 
-Akkor meg nem bírtad volna ki később??? 
-Jól van ne bunkózz már légyszi.
-Szerintem itt most nem én vagyok a bunkó,és teljesen megérdemled.
-Tudom..-hajtotta le a fejét. De hol van Maya? Beszélnem kell vele. Kérlek áruld már el.
-Jól van. Ben-nél van...ha nem rugtál volna be,emlékeznél rá hogy vele ment el.
-Basszus...Teljesen elszurtam mindent. Igaz? -ült le az ágyra.
-Pontosan. Igaz nem ismerem régóta Mayát,de ahhoz eléggé hogy tudjam hogy nem könnyen bocsát meg
embereknek.
-Tudom,de most mit csináljak? -temette a fejét a kezébe Tom.
-Nem tudom,de tulajdonképpen miért izgat ez téged? Nem is érdekel elvileg Maya.
-Tudom,Bill is ugyan ezt mondta. Ha csak egy lány lenne,nem is érdekelne,de ő nem csak egy 
lány,nekem ő kell,és tetszik,érted? 
Linda csak árgus szemekkel figyelte ahogy Tom beszél,és kezdte már neki elhinni amit mondd,
de végül csak megszólalt.
-Ez most igaz? 
-Igen...Teljsen,minen egyes szó.
***
-Na jó nekem mostmár mennem kéne. -mondtam Bennek,miközben öltözködtem. 
-Igen,nekem is melózni. -magyarázta.
-Sajnálom az estét.
-Psz...-tette a számra a kezét,majd egy puszit adott az arcomra. Ne sajnáld,én nem eröltetek
 rád semmit,de ha szükséged van rám,vagy bármire,én itt leszek,és mindíg számíthatsz rám. 
-mondta kedvesen.
-Köszönöm! mondtam,majd megöleltem.
-Elvigyelek? -kérdezte.
-Megköszönném. -mosolyogtam.
-Jól van,akkor induljunk. -mondta Ben,majd felkapta a kocsikulcsot,és elindultunk.
Pár perc alatt már ott is voltunk.
-Köszi hogy elhoztál. -mondtam,majd kiszáltam a kocsiból,elköszöntem,Ben meg elhajtott. A szobánk felé vettem az irányt,és 
ekkor Billbe botlottam.
***
-Jó reggelt! -köszöntött kedvesen.
-Neked is! :) -mosolyogtam.
-Merre jártál? Hogy vagy?
-Hát megvagyok. Ben-nél voltam ,tudod.
-Jaa igen. Tom kérdezte is.
-Ugye nem mondtad el neki? -néztem rá félve.
-Úgy ismersz? 
-Igazából nem ismerlek. -kacsintottam. Na megyek is,mert már Linda is biztos ideges. Szia! -köszöntem el gyorsan tőle,majd felrohantam a
szobába.
Ahogy beértem,megöleltem Lindát.
***
-Szia Maya! De jó hogy itt vagy. -újjongott Linda,mintha már vagy 3 napja nem látott volna. XD
-Itt van...
-Ki? -néztem rá.
-Én...-jött ki Tom a fürdőből.
-Te meg mit keresel itt? És miért engedted be? És mit csináltál a fürdőnkben? -rohamoztam meg a kérdésekkel.
-Nem engedtem be,bejött...:S De hallgasd meg. 
-Nem ,nem és nem!!! Soha!!
-Jajj Maya! kérlek! Tudom hogy miket mondtam este,de nem tehetek róla,részeg voltam. Sajnálom! -mondta Tom.
-Sajnálhatod is! Ez a legkönnyebb kifogás,hogy részeg voltam,pff. És mi az hogy nem tehetsz róla?? Tán lenyomták a torkodon azt a sok piát??
-Nem...-hajotta le a fejét. De tényleg nagyon sajnálom,tudom hogy nem vagy az,amit mondtam rád,és teljesen megérdemeltem
azt a pofont.
-Ezt legalább jól látod. De most menj el! A barátnőmmel akarok beszélni! 
-Jó de...kérlek.
-Nem Tom! Most menj! Majd egyszer talán tárgyalunk. -mondtam,majd kitessékeltem a szobából.